Kim jest stomatolog Agnieszka Kozioł z Piotrkowa Trybunalskiego ?

Dentysta Agnieszka Kozioł z Piotrkowa Trybunalskiego, zwany również stomatologiem zajmuje się diagnozą oraz kompleksowym leczeniem chorób zębów, przyzębia, błony śluzowej, języka i tkanek jamy ustnej. W zawodzie tego specjalisty najważniejsza jest profilaktyka, dzięki której pacjenci rzadziej zmagają się ze zmianami chorobowymi i schorzeniami. Jego zadaniem jest uczenie dzieci, od najmłodszych lat jak prawidłowo dbać o jamę ustną. Pacjenci pojawiają się najczęściej w przychodni specjalistycznej, aby leczyć gabinecie stomatologicznym próchnicę, nadwrażliwość, wady zgryzu, choroby miazgi zębowej oraz różne uszkodzenia zębów. Dodatkowo coraz chętniej korzystają z wybielania, wypełniania kanałów, odtwarzaniem braków zębów oraz czyszczenia kamienia z piaskowaniem.

Najpopularniejsze dziedziny stomatologii

Stomatologia ma wiele podspecjalizacji, ale zdecydowana większość pacjentów korzysta z tej podstawowej, zwanej zachowawczą. Jednak nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy nie będziemy potrzebowali pomocy z jednej z poniższych dziedzin:

• protetyki – specjalista w tej dziedzinie przygotowuje protezy zębowe;
  • ortodoncji, która zajmuje się korygowaniem wad zgryzu;
  • periodontologii, bada i leczy choroby przyzębi oraz błon śluzowych jamy ustnej;
  • chirurgii stomatologicznej, która skupia się na operacyjnym leczeniu jamy ustnej i okolic;
  • chirurgii szczękowo-twarzowej, zajmującej się leczeniem operacyjnym chorób jamy ustnej i części twarzowej głowy oraz szyi;
  • stomatologii dziecięcej, która dba o uzębienie u najmłodszych pacjentów.

Jak wygląda wizyta u dentysty Agnieszki Kozioł w Piotrkowie Trybunalskim ?

Podczas każdej wizyty stomatolog powinien zapytać nas o przyjmowane leki i ogólny stan zdrowia, ponieważ niektóre choroby mogą wpływać na uzębienie. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie zdrowia zębów, dzięki czemu może wdrożyć odpowiedni plan leczenia i wyczyścić kamień nazębny. Jeśli odczuwamy ból, ale dentysta nie dostrzega ubytku lub innych zmian gołym okiem, to może zlecić badanie RTG. Profesjonalnym gabinetem, który oferuje tego typu, kompleksowe leczenie jest ndywidualnej Praktyki Stomatologicznej Agnieszki Kozioł. Wszystkie wykonywane w nim zabiegi przeprowadza się w sterylnych i bezpiecznych warunkach, przy użyciu profesjonalnych sprzętów najwyższej jakości. Dodatkowo panuje tam miła atmosfera, która gwarantuje bezbolesne i skuteczne leczenie naszego uzębienia.